Мета: отримання студентами знань з фізики; вивчення методів моделювання фізичних явищ; надання умінь виконувати теоретичні та експериментальні дослідження; вдосконалення вмінь працювати з науковим обладнанням та вимірювальними приладами, обробляти та аналізувати результати наукових досліджень; надання умінь аналізувати взаємозв’язок фізичних явищ різної природи, застосовувати фізичні знання для розв’язання практичних задач, що виникають під час розробки та експлуатації сучасної техніки; вдосконалення вмінь аналізувати вплив фізичних явищ на режими роботи сучасної техніки.

Завдання: поглиблення знань фізичних явищ, вивчення методів експериментальних досліджень з фізики, вивчення аналізу взаємозв’язків фізичних явищ різної природи, вдосконалення здатності проводити експериментальні дослідження сучасними методами і обробляти їх результати, уміння застосовувати базові знання з фізики у обраній спеціальності.

Мета: отримання студентами теоретичних знань та практичних умінь сучасних світових тенденцій у сфері забезпечення якості і безпеки процесів, продукції і послуг, структури та основних вимог національних і міжнародних стандартів, організаційно-методичних принципів функціонування систем стандартизації, акредитації та сертифікації, нормативно-технічної бази і процедур сертифікаційних випробувань виробів телекомунікації та радіотехніки.

Завдання: поглиблення знань студентів з системи теоретичних і практичних знань у галузі стандартизації, сертифікації та акредитації виробів телекомунікації та радіотехніки, що дозволить використовувати їх у професійній діяльності; застосовувати організаційні та методичні засади метрології, стандартизації, сертифікації; вдосконалити навички використання вимірювальної техніки.

Мета: ознайомити  студентів з матеріалами та радіокомпонентами, сучасною та найперспективнішою базою електронних пристроїв, основами методами передачі інформації та засобами сучасного зв'язку.

Завдання: підготувати висококваліфікованих, грамотних, з належним інтелектуальним потенціалом фахівців, які повинні мати відповідні знання по визначенню типу  радіоелементів, методах передачі інформації та засобах сучасного зв'язку , грамотно використовувати набуті знання в практичній діяльності.


Мета: отримання студентами знань з організації роботи підрозділів підприємства; вивчення структури підприємства, роботи конструкторського відділу, технологічного відділу, виробничих дільниць; вивчення нормативно-технічних документів, засобів механізації та автоматизації елементів технологічного процесу.

Завдання: підтвердження на практиці знань, отриманих під час теоретичного навчання; вдосконалення вмінь макетування та електронного моделювання вузлів і блоків радіоелектронної апаратури (РЕА), проведення конструкторських розрахунків вузлів і блоків РЕА, вибору елементної бази РЕА; поглиблення знань з організації роботи дільниць підприємства.

Мета: отримання студентами знань з організації роботи виробничих цехів; роботи підрозділів підприємства, конструкторського відділу; технологічного відділу; поглиблення знань з технології виготовлення радіоелектронної апаратури (РЕА), правил монтажу та складання РЕА, регулювання РЕА, контролю якості та випробування РЕА.

Завдання: підтвердження на практиці знань, отриманих під час теоретичного навчання; вдосконалення вмінь використання технологічного обладнання і оснащення; поглиблення знань з організації служби конструкторської документації на підприємстві, роботи відділу технічного контролю якості продукції; вдосконалення вмінь монтажу та складання РЕА, регулювання РЕА.

Мета: отримання студентами знань з структури і характеристик джерел електроживлення радіоелектронної апаратури, вивчення їх алгоритмів роботи, надання навиків розрахунку окремих вузлів вторинних джерел живлення та складання з цих вузлів закінчених радіотехнічних пристроїв, аналізуючи і обґрунтовуючи вибір конкретного схемного рішення та елементної бази.

Завдання: поглиблення знань з правил оформлення графічних та текстових документів, що розробляються при проектуванні джерел електроживлення радіоелектронної апаратури; визначення правил вибору елементної бази та вузлів джерел електроживлення радіоелектронної апаратури з урахуванням призначення, умов експлуатації, вимог уніфікації і стандартизації; вдосконалення знань у використанні типових методик розрахунків, застосуванні аналізу довідкових даних при виборі і обґрунтуванні схем вузлів джерел електроживлення радіоелектронної апаратури.

Мета: формування у студентів знань, умінь, навиків при виборі та застосуванні джерел живлення, позитивних якостей особистості – розумової активності, самостійності, пізнавального підходу. 

Знати: теперішній стан та перспективи розвитку джерел живлення і їх конструктивне відтворення, теоретичні основи, принцип дії, параметри, характеристики джерела живлення і його функціональних вузлів.

Вміти: оцінювати параметри окремого функціонального вузла, а також джерела живлення в цілому, вимірювати параметри, змінювати основні характеристики джерел живлення і їх аналізувати, читати електричні схеми, вибирати і розраховувати окремі функціональні вузли, вибирати елементну базу для розрахункової схеми, створювати принципову та структурну схеми джерел живлення.


Студенти виконують дипломний проєкт під керівництвом викладачів циклової комісії телекомунікацій та радіотехніки.

Тематика дипломних проєктів – це розробка конструкції радіоелектронних приладів. Тематика розробляється керівниками дипломного проєктування, погоджується на засіданні циклової комісії телекомунікацій та радіотехніки і затверджується наказом по коледжу.

Джерелами науково-технічної інформації при виборі тем дипломних проєктів служать: технічна література (підручники, навчальні посібники, тематичні видання), періодичні видання (радіотехнічні журнали, періодичні збірники), спеціалізовані сайти в мережі Інтернет. Теми дипломних проєктів містять індивідуальні завдання, які передбачають елементи пошукової та дослідницької роботи.

Дипломний проєкт складається з двох частин: пояснювальної записки та графічної частини.


Мета та завдання навчальної дисципліни

 Мета: отримання студентами знань з основ організації та порядку виконання робіт із захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, порядок прийняття рішень щодо складу комплексної системи захисту інформації в залежності від умов функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем і видів оброблюваної інформації, визначення обсягу і змісту робіт, етапності робіт, основних завдань та порядку виконання робіт кожного етапу захисту інформації.

Завдання: вивчити загальні принципи організації захисту інформації в радіотехнічних та телекомунікаційних системах і мережах, отримати знання з нормативно-правової бази захисту інформації в Україні, навчитися приймати обґрунтовані рішення при пошуку, обробленні та аналізі інформації з різних джерел для визначення методів і засобів захисту інформації.